L’institut Bellvitge al Projecte Vassari XXI

astronauta con falda

L’institut Bellvitge es va presentar a una CRIDA de La Fundació Bofill per repensar els espais escolars. S’hi van presentar  176 centres i la fundació n’escollí 30. L’institut Bellvitge es troba entre els seleccionats!

El projecte de l’institut de la nostra ciutat pretén millorar les possibilitats dels seus passadissos com a mitjans d’exposició i de museïtzació del treball per projectes i de les obres artístques que hi fa l’alumnat. Porta el nom de projecte Vassari XXI, inspirat en el Corridoio Vasariano de Florència, el llarg passadís elevat  que Giorgio Vasari hi va dissenyar  al segle XVI  a petició de Cosme I de Mèdici, per tal de permetre al duc desplaçar-se per la ciutat d’una manera segura i que, finalment, s’ha convertit en una galeria d’art. Amb aquesta remodelació, l’Institut podrà exhibir també en bones condicions la feina sorgida del projecte Fem Tàndem que està desenvolupant amb l’IDIBELL.

Just aquests dies els “vassarians” estan enllestint el seu projecte. Hi ha pres part tota la comunitat educativa (professorat, alumnat, PAS, pares i mares) sota l’assessorament dels arquitectes vinculats a la Fundació, el Xabier Artazcoz i l’Àngela Amorós. Molta sort, vassarians!

També podeu seguir el projecte en el tweeter des de l’adreça: https://twitter.com/BarredaAdela