Trastorn del processament auditiu

En aquesta web trobareu informació interessant sobre el trastorn del processament auditiu.    Trobareu informació tant per a pares com a professionals i així entendre millor que representa aquest trastorn, així com recursos interessants per altres dificultats, et dóna la possibilitat de fer una triar de les dificultats i així oferir diferents recursos tant per l’aprenentatge com per l’atenció, no només en el processament auditiu.

GUIA TEL ATELCA

Aquesta Guia de l’associació TEL Galícia, explica de forma breu per etapes quines són les característiques dels alumnes amb Trastorn específic del llenguatge en les diferents etapes de la seva escolaritat, i dona pautes generals per ajudar a aquests alumnes. Interessant que feu una ullada!!!  Llegeix més»

Mobile Word Congres 2017

El passat dimecres 1 de Març es van presentar en el marc del Mobile Word Congres les activitats pilots realitzades conjuntament amb mSchools i diversos centres educatius de Catalunya. Tot derivat de les primeres jornades Edu_Hack que es van celebrar l’any passat.
Des de l’any… Llegeix més»

Apps Educatives per a docents

Toolbox és un recurs molt pràctic, facilita l’accés a un contingut mòbil educatiu de qualitat. Docents puntuen i opinen sobre la funcionalitat i les aplicacions que es presenten. Trobareu la informació adient, tant per Android com per iOs i Chome. Trobareu Apps per inventar històries, i una stoolboxelecció d’aplicacions útils per treballar tant les estructures de la narració textual com la mecànica de la narració audiovisual.
Inspira’t i troba les millors apps i experiències per a l’aula.

SOYVISUAL

La fundació Orange ens ofereix una App on trobareu gran quantitat d’imatges per camps semàntics molt reals: accions, animals, estris, eines, etc.. I té establertes activitats per treballar estructura de frase i elements de la frase, així com crear frases a partir del vocabulari treballat.… Llegeix més»

Fem cagar el Tió

img-20161119-wa0012-collageEl passat 19 de desembre a l’escola Cristòfor Mestres de Vilafranca del Penedès, es van agrupar els alumnes amb pèrdua auditiva d’aquesta escola i de l’escola Samaranch i Fina de Santa Margarida i els Monjos. Amb l’objectiu de compartir una estona junts, coneixes, jugar  i realitzar una activitat nadalenca de forma conjunta.