El Pot Petit

El grup català “el Pot Petit” neix el 2009  de les ganes de crear espectacles i concerts de qualitat, on els nens i nenes acompanyats de les seves famílies poguessin gaudir d’uns espectacles creats i dissenyats especialment per ells. Combinem la música, els titelles, el… Llegeix més»

Wonder

El Festival Internacional de cinema i discapacitat de Barcelona: “Inclús”  ha inaugurat amb la pel·lícula “Wonder”, basada en el personatge dels  llibres de Raquel J. Palacios. August és un nen amb una fisonomia especial s’ha d’enfrontar per primera vegada a l’exposició pública, poc comprensiva amb… Llegeix més»

GUIA TEL ATELCA

Aquesta Guia de l’associació TEL Galícia, explica de forma breu per etapes quines són les característiques dels alumnes amb Trastorn específic del llenguatge en les diferents etapes de la seva escolaritat, i dona pautes generals per ajudar a aquests alumnes. Interessant que feu una ullada!!!  Llegeix més»