Apps Educatives per a docents

Toolbox és un recurs molt pràctic, facilita l’accés a un contingut mòbil educatiu de qualitat. Docents puntuen i opinen sobre la funcionalitat i les aplicacions que es presenten. Trobareu la informació adient, tant per Android com per iOs i Chome. Trobareu Apps per inventar històries, i una stoolboxelecció d’aplicacions útils per treballar tant les estructures de la narració textual com la mecànica de la narració audiovisual.
Inspira’t i troba les millors apps i experiències per a l’aula.

SOYVISUAL

La fundació Orange ens ofereix una App on trobareu gran quantitat d’imatges per camps semàntics molt reals: accions, animals, estris, eines, etc.. I té establertes activitats per treballar estructura de frase i elements de la frase, així com crear frases a partir del vocabulari treballat.… Llegeix més»

Jo Comunico

Aquí tenim una aplicació que ens llegeix de forma natural les frases que creem amb pictogrames. Parla en català i li dóna la morfosintaxi adequada. Es pot escollir  la veu masculina o femenina, i ens permet un feedback més qualitatiu de les produccions amb pictogrames.
Llegeix més»

Fem cagar el Tió

img-20161119-wa0012-collageEl passat 19 de desembre a l’escola Cristòfor Mestres de Vilafranca del Penedès, es van agrupar els alumnes amb pèrdua auditiva d’aquesta escola i de l’escola Samaranch i Fina de Santa Margarida i els Monjos. Amb l’objectiu de compartir una estona junts, coneixes, jugar  i realitzar una activitat nadalenca de forma conjunta.

Comença per…

El joc que hem preparat consisteix en mirar el dibuix inicial del cartró, esbrinar per quina lletra comença i buscar i col·locar darrera les imatges que comencin per la mateixa lletra.
Ella ens explica a través d’un correu que quan treballa aquest material amb les nens només… Llegeix més»

Els sons del català

Us recomanem aquesta adreça d’internet on podreu trobar un conjunt de recursos i materials que s’han elaborat per assolir els objectius següents:

• Facilitar l’ensenyament de la fonètica i la fonologia catalanes en totes aquelles assignatures de l’ensenyament superior, de l’ensenyament secundari i d’altres ensenyaments… Llegeix més»