El nou currículum

Informació Departament

Blog del nou currículum de la Generalitat.

Nou currículum interactiu

Genially del nou currículum amb totes les etapes.

Els Vectors

Vídeos dels vectors i documentació ampliada de suport. XTTE-MVO.

El nou currículum – Una oportunitat per aprendre amb sentit

Situacions d’Aprenentatge

Plantilles de suport .

Suport Informes I

Blog de recursos sobre com avançar cap a informes més qualitatius. XCB.

Suport informes II

Article de la Nati Berguedàde suport per elaborar informes.

Aprenem de manera significativa quan acostem l’escola a situacions, qüestions i problemes reals de la vida quotidiana. Aprendre amb sentit implica que les persones aprenents siguin capaces de mobilitzar els aprenentatges adquirits per donar resposta als principals reptes que hauran d’afrontar al llarg de la seva vida. La nostra meta no és simplement l’adquisició de coneixements, sinó aprendre a utilitzar-los per resoldre necessitats concretes ancorades en la realitat.

Volem que l’alumnat aprengui de manera significativa per aconseguir una societat més justa i democràtica, cohesionada i inclusiva, que contempli totes les persones i on sigui possible la igualtat d’oportunitats i la igualtat real i efectiva. Una societat fonamentada en una ciutadania crítica, activa i constructiva, que doni resposta
a les aspiracions personals i col·lectives, sostenible, digitalitzada, més equitativa,
més verda, més feminista, més cohesionada, sense desigualtats socioeconòmiques i més democràtica.