XIV Jornada de programació i Robòtica Educatives. #JPRE22

El dissabte, dia 21 de maig de 2022 se celebrarà XIV Jornada de Programació i Robòtica Educatives (#JPRE22), dedicada a l’intercanvi d’experiències didàctiques on s’empren entorns de programació i de robòtica educatives.

Aquest any es podrà tornar a gaudir d’una edició presencial, en horari de matí i tarda, on els i les assistents podran accedir a les ponències, els tallers i la fira d’alumnes.

Si voleu participar com a talleristes, com a ponents o en la fira d’alumnes, podeu registrar la vostra participació en el següent formulari abans del 21 d’abril a les 24 h, en els diferents formats oferts en aquesta edició.

Durant el mes de maig s’obrirà la inscripció general per assistir a la jornada programa.

Poder veure una explicació de cada tipus de taller fent clic a les imatges de sota.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *