SEMIFINAL DEL XXè. CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El passat 13 de març es va celebrar la semifinal de Sant Cugat del Vallès del Certamen de Lectura en Veu Alta, organitzat pel Departament d’Educació i la Fundació Enciclopèdia Catalana, a l’Aula Magna de l’Escola de Música Victòria dels Àngels.

Han participat 18 centres educatius de Castellar del Vallès, Montcada i Reixach, Cerdanyola del Vallès, Santa Perpètua, Palau-Solità i Plegamans, Terrassa i Sant Cugat del Vallès.

Els centres participants de Sant Cugat del Vallès han estat l’ESC Joan Maragall, l’ESC Gerbert d’Orlhac, l’INS  Leonardo de Vinci, l’INS Joaquima Pla i Farreras, el Col·legi La Farga i  el Viaró Global School.

L’alumna de la categoria de Corsaris de l’INS Joaquima Pla i Farreras i els alumnes de la categoria de Tropa de Corsaris de l’INS Leonardo da Vinci s’han classificat per a la final que es farà el proper 14 de maig.

Moltes felicitats a tots els centres participants!

Us seguim animant en el treball de la lectura en veu alta a tots els centres.

Per veure les fotos del certamen clica aquí

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *