Pla d’educatiu digital de Catalunya

Per poder assolir completament la Competència Digital, el Departament d’Educació presenta el Pla d’educació digital de Catalunya 2020-2023. Aquest Pla es vol situar Catalunya com un país capdavanter en l’ús educatiu de la tecnologia per a l’èxit educatiu i social, alhora que pretén millorar la competència digital de l’alumnat, del professorat i dels centres educatius en el marc de la transformació educativa del sistema.

Els seus principals objectius són:

• Assegurar que l’alumnat de Catalunya sigui digitalment competent en acabar l’ensenyament obligatori.
  • Augmentar gradualment l’índex de professorat que acredita la competència digital docent entesa com una competència clau del segle XXI.
  • Bastir una xarxa de país amb centres digitalment competents que facilitin l’aprenentatge en el marc de la transformació educativa.