Mireia Seró- Acompanyament emocional pràctic des de l’acció tutorial de primària

Aquest curs 20-21 està resultant força dur per tot la comunitat educativa. La situació sanitària ens està deixant marca a tothom: docents, famílies i alumnes. Per aquest motiu estem treballant per donar eines i recursos per facilitar el bon acompanyament emocional.

En aquesta ocasió vam comptar amb la Mireia Seró, professora i coach educativa, la qual ens va fer una xerrada-taller sobre com aplicar, des d’un enfocament pràctic, l’acció tutorial per fer un bon acompanyament emocional de l’alumnat de primària. La sessió va ser molt constructiva i interessant amb moments per la reflexió i el debat.

Per últim aquí podeu veure el núvol de paraules que va quedar al final de la sessió sobre què decideixen aportar al seu entorn (escolar) les persones que van poder assistir.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *