Inauguració de l’arbre de la memòria al Institut Arnau Cadell

Escultura de l'arbre de la memòria cedida pel Memorial Democràtic a l'Institut Arnau Cadell

La passada tarda del dia 6 de novembre vam poder gaudir a l’acte inaugural de la formació L’arbre de la memòria. En aquest, professorat i alumnes de l’institut Arnau Cadell ens van fer la presentació d’una sèrie de formacions sobre memòria històrica.

L’acte va començar amb un petit parlament inaugural a càrrec de les autoritats convidades seguit d’una interpretació del Cant de la Pau per part d’alumnes de 1er de la ESO.

Després es va traslladar l’acte al Saló d’actes. Amb la dansa Per un futur millor (a càrrec de dos alumnes de 4t de la ESO) van encetar una sèrie de curtes intervencions de diferentes persones que d’una o una altra manera han intervingut en aquest projecte. Gràcies al suport i ajuda del Memorial Democràtic que ha facilitat molts dels recursos, incloent a l’escultura de de l’arbre que han donat al centre,  per dur endavant aquesta iniciativa les bases de la qual engeguen fa quasi 9 anys. El treball de docents i alumnes, amb molt de suport per part de les seves families, han fet d’aquest projecte tota una experiència personal que els acompanyarà per sempre.

Aquest ha sigut l’inici d’una sèrie de formacions per a docents respecte a la memòria històrica.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *