Departament d’Educació ofereix més de 100 propostes en línia

Des del Departament d’Educació  ha publicat avui un total de 102 models i propostes d’activitats de diferents nivells i àmbits curriculars, adreçades a aquells centres i equips educatius que ho necessitin per ajudar-los a mantenir l’activitat formativa en clau competencial durant el tercer trimestre d’aquest curs. Es tracta de propostes d’activitats per educació infantil i dels diferents àmbits curriculars corresponents a l’educació obligatòria. Amb aquesta oferta es vol donar eines i suport al professorat perquè pugui acompanyar a l’alumnat en el seu aprenentatge durant el període de confinament, amb l’objectiu que no es perdin els hàbits de treball, però sempre des d’un concepte pausat i tenint en compte que l’alumne està en una situació afectiva i emotiva diferent.

Podeu trobar els diferents models fent clic damunt de la icona.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *