Conferència Infància TRANS*

El passat divendres vam poder gaudir de la meravellosa Marta Padrós amb la seva conferència Infància TRANS* o diversitat de gènere a la infància.

Ens va parlar sobre la necessitat de fer suport a la diversitat de gènere a les nostres aules des de l’inici de l’escolaritat. Va remarcar la importància de trencar amb el binarisme per tal de respectar totes les identitats de gènere de l’alumnat.

Podeu consultar la presentació de la conferència aquí i, per a més informació, podeu accedir al protocol per a l’atenció i acompanyament de l’alumnat transgènere en els centres educatius i a la pàgina Families Diverses.