Teatre virtual (Mirall trencat)

El Pla Comarcal de Suport a d’Educació s’ha hagut d’adaptar a la nova realitat i ha ofert teatre en línia a tots els alumnes de batxillerat de la comarca, així com una trobada col·loqui virtual amb el director i els artistes.

Els alumnes van visionar l’obra gravada per la companyia a través d’internet i després es feren dues sessions de col·loqui d’una hora i mitja de durada entre els actors i els alumnes, en els quals van poder fer preguntes als actors de la companyia (Mea Culpa).

Els centres participants han estat: Ins Alfons Costafreda, Ins Manuel de Pedrolo, Vedruna Tàrrega, Ins Ribera del Sió d’Agramunt i Ins Lo Pla d’ Urgell de Bellpuig. Un total de 240 alumnes han tingut l’oportunitat de ser-hi.

L’ objectiu ha estat mantenir aquesta activitat, i la tecnologia ens ha donat una oportunitat per fer-ho. Esperem que el curs vinent puguem tornar a veure l’obra en viu i en directe.