Coeducació, classe social i aprenentatge (Daniel Gabarró)

Durant tres tardes (17:30 a 19:30 h) de dimecres del mes de maig (5,12 i 19) en Daniel Gabarró ens oferirà una formació on  vincula la coeducació, la classe social i l’aprenentatge. Us animem a inscriure-vos-hi (inscripció).

L’escola ha de ser útil i significativa per a l’alumnat.
També ho ha de ser per al professorat i, lògicament, per a les famílies i la societat.
Si l’escola és significativa, les nostres vides s’omplen de sentit i l’educació és real.
Durant 3 dies reflexionarem sobre com fer-ho possible partint de 3 eixos claus: la classe social, la coeducació i l’aprenentatge.
Seran 3 dies per obtenir una informació que posi en dubte la nostra visió del món i eines pràctiques per aplicar-ho a l’aula i al centre.
I ho farem vinculant la coeducació amb la classe social i l’aprenentatge.
No estem vivint cap crisi, sinó un canvi de sistema. I l’escola pot ser molt clau en aquest procés de transformació social.
No parlarem d’educar noies i nois igual. Sinó de fer-ho diferent.
No parlarem d’educar tothom en la igualtat, sinó de partir de les diferències.
No parlarem del que hem de saber sinó del que no sabem i com situar-nos davant una incertesa que només farà que créixer.

Cal trencar tòpics i esquemes durant 3 dies per seguir transformant la nostra mirada i la nostra pràctica docent.” (Daniel Gabarró)