XVIII Certamen de Lectura en Veu Alta

Avui s’ha fet públic el veredicte de les semifinals territorials del XVIII Certamen de lectura de Veu Alta a l’Urgell.

Aquesta edició ha comptat amb la participació de 18 centres i 58 alumnes  en les diferents categories.

El jurat  ha acordat la llista dels representants de l’Urgell a la final territorial:

• Grumets vermells: A. P. M., del centre educatiu Escola Àngel Guimerà de Tàrrega.
  • Grumets verds: C. V. O., del centre educatiu Escola Vedruna Bellpuig de Bellpuig.
  • Timoners: S. C. P., del centre educatiu Institut Lo Pla d’Urgell de Bellpuig.
  • Corsaris: C. H. C., del centre educatiu Institut Alfons Costafreda de Tàrrega.
  • Tropa de Corsaris: M. R., C. B. i M. T., del centre educatiu Escola Pia de Tàrrega.

Moltes gràcies a tots els centres i  l’alumnat que hi ha participat.