Visita a l’Espai Lo Pardal (3r d’ESO)

L’alumnat de 3r d’ESO dels instituts de la comarca de l’Urgell visitarà durant aquesta primavera l’Espai Lo Pardal de la Fundació Guillem Viladot (Agramunt) dins el centenari del naixement de l’artista (1922-2022).

L’activitat està inclosa dins del Programa Comarcal de Suport a l’Educació, juntament amb el Premi de Poesia Visual Guillem Viladot al qual poden participar tots els centres educatius de l’Urgell, el veredicte del qual es farà públic a final de curs.

La visita a l’Espai Lo Pardal inclou una visita al Parc Riella on l’alumnat treballa les textures de diferents elements de la natura. Després visiten el museu on fan una activitat amb objectes – un dels quals han portat de casa seva – relacionant-lo amb alguna obra d’en Guillem Viladot. Posteriorment creen una obra grupal amb totes els seus objectes.