Tallers de Suport Educatiu (PEE)

Des de la Comissió Operativa del PEE de Tàrrega s’han organitzat durant aquest mes de juny a partir de l’horari intensiu uns tallers de suport educatius adreçats a l’alumnat de cicle superior dels centres educatius de Tàrrega. Concretament, a  l’escola Maria Mercè Marçal, a l’escola Jacint Verdaguer, a l’escola Àngel Guimerà i  l’escola Vedruna Tàrrega en horari de 15.00h a 17.00h.

Aquests tallers tenien l’objectiu de fomentar l’aprenentatge competencial i augmentar el benestar emocional de l’alumnat. S’ha treballat a través de quatre itineraris com són: itinerari esportiu, itinerari artístic, itinerari teatral i jocs de taula.

Aquests tallers s’han desenvolupat a través de monitors/es especialitzats en la matèria. La valoració per part de l’alumnat, les famílies i els centres educatius ha estat molt satisfactòria.