Programa d’immersió lingüística en llengua anglesa

Fins el 14 de juny s’ha obert el termini per sol·licitar ajudes destinades a grups d’alumnes de 6è d’Educació Primària i 2n d’Educació Secundària Obligatòria per al desenvolupament d’un Programa d’Immersió Lingüística en anglès durant una setmana fora del centre.

L’objectiu del programa és estimular la pràctica oral de la llengua anglesa en entorns comunicatius no formals més dinàmics i atractius. Així mateix, dins de les activitats a desenvolupar, es tractaran temàtiques d’interès científic i mediambiental, i es promourà la convivència amb alumnes d’altres llocs d’Espanya. Durant el desenvolupament de el programa, la llengua vehicular en què es desenvoluparan totes les activitats serà l’anglès. Cal presentar un projecte d’activitats i un certificat de direcció del centre educatiu sol·licitant.

Més informació.