Passaport Edunauta (Targapas)

El Pla Educatiu d’Entorn de Tàrrega continua el projecte Passaport Edunauta (Targapas), en el qual els vostres fills i filles participaran.Es tracta d’una eina que permetrà als infants del centre seguir gaudint de la descoberta de l’entorn, connectar els aprenentatges formals i no formals que realitza i créixer des d’una perspectiva integral i comunitària.

Mensualment seguirem proposant diferents activitats per realitzar a l’entorn i en diferents entitats de Tàrrega per gaudir d’un ampli ventall de propostes en temps d’oci i de lleure. Aquestes activitats estan organitzades en diferents temàtiques per tal de garantir el desenvolupament dels infants de Tàrrega.

El projecte té una durada de 3 cursos escolars i l’inicia l’alumnat de 4t d’Educació Primària.

Per tal de poder-vos informar amb més deteniment, ens agradaria informar-vos d’una reunió de presentació del passaport Edunauta per a les famílies de 4t, 5è i 6è d’Educació Primària de Tàrrega. Agraïm per endavant la vostra assistència.

La presentació tindrà lloc el proper dimarts 4 d’octubre a les 18.30 h. Podreu accedir a la reunió en el següent enllaç:   Enllaç a la reunió

Ara més que mai nEns, nenes i joves necessiten poDer gaUdir de propostes lúdiQUes compartidEs en faMília !

Per a qualsevol consulta referent al projecte podeu adreçar-vos a la següent adreça de correu electrònic :targapastarrega@gmail.com

Que comenci l’aventura !