“MOU el Català”: taller de transformació lingüística i cultural

El proper dilluns, 6 de març , de les 19 a 21 h, tindrà lloc el taller a càrrec de Jordi Pujol Nadal, llicenciat en Filologia catalana i dinamitzador lingüístic en l’àmbit universitari.

L’objectiu d’aquesta trobada és poder reflexionar, conjuntament amb el monitoratge dels Tallers de Suport i Acompanyament Educatiu (TSAE), d’activitats extraescolars i del Pla Català de l’Esport a l’Escola (PCEE), de menjador escolar, de mentoria, etc. envers els usos lingüístics en l’àmbit de l’educació no formal i el treball en aquesta línia de promoció i ús de la llengua catalana des d’una perspectiva comunitària, inclusiva i emprant-la com a element de cohesió social.

L’activitat es durà a terme en format virtual i es facilitarà l’enllaç de la trobada a les persones que hagin realitzat la inscripció a través d’aquest formulari.

Moltes gràcies per la vostra participació!