Mapa de recursos de l’educació inclusiva

El Departament d’Educació de la Generalitat ha publicat, en versió provisional i actualment en revisió, el mapa de recursos i suports per a l’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu.

Mapa de recursos i suports per a l’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu

El mapa posa tota la informació a l’abast de les famílies, els professionals i les taules locals de planificació. La publicació del mapa és un dels requeriments del decret d’educació inclusiva. Disposa d’informació centre a centre per tal que les famílies amb alumnes amb necessitats específiques puguin definir els itineraris.

L’eina també vol ser útil pels orientadors dels centres educatius que fan acompanyament a l’alumnat i les famílies, perquè puguin mostrar millor les opcions disponibles a l’alumnat amb necessitats educatives específiques, i també a la resta de personal dels serveis educatius i serveis territorials, en les seves tasques de planificació.

Més informació: