IV Jornada d’Intercanvi d’Experiències centres de l’Urgell

Dins del marc de la Setmana de la ciència, el dimecres dia 15 de novembre a les 17.15h i a la Sala d’actes dels SE de l’Urgell, vam gaudir de la IV presentació d’experiències educatives.

Es van fer un total de 10 presentacions de temàtica ben diferent, totes elles interessants, motivadores i innovadores:

Ambients i espais d’aprenentatge a Educació infantil; presentació de projectes Erasmus+ de tipologia diferent; introducció a la metodologia sistèmica en entorns cooperatius; activitats de llengua anglesa; així com, treball interdisciplinari amb l’alumnat de localització espacial usant eines tecnològiques. Anomenar també la iniciativa de dos centres que, de forma coordinada, ens van presentar les seves experiències compartides.

Podeu trobar la informació dels centres que hi van participar i el títols de les seves experiències en aquest tríptic informatiu.

Des dels Serveis Educatius volem agrair a les escoles i instituts participants el fet de voler compartir la seva experiència docent amb la resta de companys/es. També volem fer extensiu aquest agraïment a tothom que ens hi va voler acompanyar.