Guanyadors Certamen de Lectura – Semifinals Urgell

El proppassat 22 de març  es va celebrar la XIX semifinal del Certamen de Lectura en Veu alta al Teatre Ateneu de Tàrrega, amb la participació de 51 alumnes dels diferents centres educatius de l’Urgell.  Aquest certamen de lectura escolar és un projecte del Grup Enciclopèdia que té la missió de promoure la literatura i la llengua per mitjà de la lectura compartida en veu alta. Compta amb el suport del Departament d’Educació.

Aquest any, degut a l’elevat nombre d’alumnat participant, s’han escollit dos guanyadors en les categories Grumets Vermells, Grumets Verds i Timoners.

L’alumnat escollit com a representant de l’Urgell d’aquesta edició ha estat el següent:

Categoria Grumets Vermells: B.M.C. de l’Escola Macià-companys d’Agramunt i C.R.B. de l’Escola Mare de Déu del Socós d’Agramunt

Categoria Grumets Verds: O.A.N. de l’Escola Jacint Verdaguer de Tàrrega i  L.S.G de l’Escola Pia de Tàrrega

Timoners: M.Z.G. de l’Escola Jacint Verdaguer de Tàrrega i V.S. de l’Institut Manuel de Pedrolo de Tàrrega

Corsaris: V.P.D. de l’Institut Alfons Costafreda

Tropa de Corsaris: El grup d’alumnes format per E.F.O., A. P. T. i N.P.D. de l’Institut Lo Pla d’Urgell

Moltes felicitats als representants d’aquesta edició i molta sort en la Final Territorial que es celebrarà al Teatre Amistat de Mollerussa el dia 29 d’abril a les 10:30.