Full informatiu nº 95 setembre de 2018

19a Fira del Medi Ambient a Tàrrega

El primer cap de setmana d’Octubre (dissabte 6 i diumenge 7) se celebrarà a Tàrrega la 19a Fira del Medi Ambient (Producte ecològics i de proximitat / Qualitat de vida i estalvi energètic)

Us enllacem el programa.

Jornada “Avaluació i Qualitat en la Pràctica de la Mediació. Cap a una Mediació de Qualitat

El proper 15 d’octubre de 2018 tindrà lloc la jornada Avaluació i Qualitat en la Pràctica de la Mediació. Organitzada per l’Institut de Desenvolupament Professional – ICE i la Fundació Solidaritat de la Universitat de Barcelona, amb la col·laboració de diferents col·legis professionals i entitats.

Us enllacem el programa.

Formació “Currículum i avaluació competencial per àmbits”

La Direcció General d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat ha organitzat la formació Currículum i avaluació competencials per àmbits, amb una durada de 30 hores i un format semipresencial (21 hores presencials i 9 telemàtiques).

La inscripció estarà oberta fins el dimecres 26, la llista d’activitats per àmbits les podeu trobar a la pàgina següent.

Trobada pedagògica “Llengua i escola, avui”

DIA, HORA, LLOC: 27 de setembre a les 17:30h a l’ EOI de Lleida ( codi 6002070506 . Cal inscriure‘s a la trobada)

17:30 Obertura: Cant Coral. Alumnes de l’ Institut Lladonosa de Lleida.
Benvinguda i inauguració, a càrrec del Sr Carles Vega director dels Serveis Territorials d’Ensenyament.
18:00 Conferència Llengua i escola, avui, a càrrec de la Sra. Carme Junyent, professora de lingüística de la UB.
19.00 Taula de diàleg

Presentació i introducció, a càrrec de la Sra. Núria Aragonés, inspectora d’educació.

Intervindran el Sr Joaquim Arenas, cap del SEDEC i el Sr Josep Varela, director dels ST a Lleida als anys 80. Modera: Sra. Carme Moncasí, directora del Servei educatiu LIC.
19:40 Refrigeri
Poemes musicats a càrrec de la Sra. Meritxell Gené, cantant i mestra

Exposició: Les llengües dels catalans, Grup GELA (Grup d’Estudi de Llengües Amenaçades)

Setmana Bio per l’alimentació ecològica

Setmana del 22 al 28 d’octubre de 2018

Es programen tot un seguit d’activitats destinades a donar a conèixer i promoure la producció i l’alimentació ecològica a l’escola. Els centres educatius es poden inscriure fins el 30 de setembre com a organitzadors d’activitats o participar en les del programa d’activitats. Al llarg d’aquesta setmana també es lliuraran els premis Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica.

Condicions de participació: