Full informatiu nº 94 Setembre 2018

La Xarxa Vives d’Universitats us convida a participar en la Lliga de Debat a Secundària per debatre sobre la qüestió següent: «Calen les fronteres entre països?».El tema del debat serà el mateix per tota la competició, tant per a la fase local com per la final.

Quins premis hi ha?
• 1r premi: 1.500€ per a l’adquisició de material educatiu.
• 2n premi: 700€ per a l’adquisició de material educatiu.
• Millor orador: 300€ per a l’adquisició de material educatiu.
Els premis poden ser emprats per a l’adquisició de llibres, material escolar, didàctic o electrònic.

Per a més informació cliqueu a la imatge o aquí

L’ONCE ha convocat els Premis Solidaris ONCE Catalunya 2018 per tal de reconèixer i premiar aquelles persones, empreses, ONG, entitats i organismes de l’Administració pública i programes o treballs de mitjans de comunicació que s’hagin compromès més des dels seus diferents àmbits d’actuació per portar a terme una labor solidària coincident amb els valors essencials de la Cultura Institucional del Grup Social ONCE i la filosofia que impregna l’Economia Social i els objectius del Tercer Sector.

Per a més informació cliqueu a la imatge o aquí

Des de l’Associació El Racó dels Robotaires us conviden a participar en la 4a edició de la RoboCAT, El Campionat de Robòtica de Catalunya, que s’ambienta en les Revoltes dels Remences.

Els objectius principals del projecte RoboCAT són crear un entorn comú on compartir idees amb les persones que tenen inquietuds en l’àmbit tecnològic; fomentar la robòtica de muntatge i programari lliures; fer accessible i assequible la realització d’activitats robòtiques pels centres educatius i cívics; i potenciar el coneixement i estimació del patrimoni cultural, natural i artístic de Catalunya.

Per a més informació cliqueu a la imatge o aquí.

Aquest any la 27a edició de La Marató de TV3, que es farà el 16 de desembre i estarà dedicada al càncer, desplegarà la seva capacitat de sensibilització i mobilització social en benefici de la recerca i, dins de la promoció social prèvia a la Marató, a l’octubre començarà la campanya de difusió amb les xerrades divulgatives als centres educatius i cívics de tot Catalunya.

Les sessions divulgatives estan adreçades als alumnes de 12 a 18 anys de Secundària, Batxillerat i Cicles Formatius. Els centres educatius poden triar el dia i l’hora dins del període que anirà des del 15 d’octubre fins al 16 de desembre, de dilluns a divendres de 08.00h a 20.00h. Exceptuant el pont de l’1 al 4 de novembre i el del 6 al 9 de desembre.

Per a més informació cliqueu a la imatge o aquí.

La mestra Mireia Cortada ha dissenyat aquest cercador per localitzar propostes pedagògiques fora de les aules relacionada amb sortides escolars que arriba a les escoles per correu postal o via correu electrònic.

Trobareu el cercador clicant a la imatge o aquí.