Full Informatiu nº 165 Maig

IV JORNADA D’INTERCANVI D’EXPERIÈNCIES STEAM PER AL PROFESSORAT

Amb aquesta jornada, l’ICE de la UdL, vol oferir-vos tot un seguit d’experiències per acompanyar-vos en el camí del canvi cap a la construcció de l’aprenentatge amb perspectiva STEAM.La Jornada es durà a terme el dia 6 de maig de 2023, de les 9:00 h. a les 14:00 h., en format presencial a l’Auditori i aules adjacents de l’edifici CCCT del C. de Cappont de la UdL.

Consulta el PROGRAMA

Pots fer la inscripció en el següent enllaç de la inscripció

Activitat formativa reconeguda pel Departament d’Educació.

IRBLleida en ruta – 6 de maig – Tàrrega

L’Institut de Recerca Biomèdica de Lleida posar en marxa ‘IRBLleida en ruta’, un projecte per millorar la desigualtat territorial a Ponent i acostar la recerca biomèdica a les 11 capitals de comarca de la demarcació. La proposta vol acostar la divulgació científica a zones rurals combinant l’aplicació pràctica del mètode científic amb el foment de l’intercanvi d’idees i el treball en equip.

El 6 de maig serem a TÀRREGA a l’Espai Mercat de les 11.00 a les 13.00 hores on, investigadores i investigadors de l’IRBLleida organitzarem dos tallers amb l’objectiu d’acostar la recerca a la població i als infants.

Es tracta d’un acte gratuït i no cal fer reserva prèvia.

Més informació en aquest pdf

Presentació a l’Urgell del projecte pedagògic “Arrels poètiques de la Segarra i l’Urgell”

El projecte pedagògic “Arrels poètiques de la Segarra i l’Urgell”, impulsat per Òmnium Cultural Segarra-Urgell,  és una proposta didàctica de continguts per a ser treballada a les escoles i instituts, pels alumnes i professors, amb la finalitat d’aprofundir en el coneixement l’obra dels nostres poetes i els paisatges de la nostra terra.

www.arrelspoetiques.cat

El projecte té per objectiu  oferir a la ciutadania, i sobretot als nostres joves i infants, una eina que mostri en suport digital, tot allò que els artistes de la paraula poètica de les nostres contrades han dit, cantat i escrit del nostre entorn més proper.

El proper dijous dia 4 de maig de 2023, a les set de la tarda, es farà a Tàrrega (Casal Cívic),  la presentació de la pàgina web i l’exposició del projecte pedagògic “Arrels poètiques, la Segarra i l’Urgell”.

MISSIÓ: JOAN ORÓ

Dintre de les accions endegades amb motiu del centenari del naixement de Joan Oró, un equip format per professorat dels centres docents lleidatans, coordinat pels serveis educatius del Departament d’Educació, ha treballat en el disseny i recopilació d’activitats dirigides a fomentar les activitats d’indagació científica entre l’alumnat. El resultat es aquest banc de recursos que, en forma de lloc web, us oferim.

FORMACIÓ D’ESTIU – ICE UAB

Juntament amb catàleg de cursos de juliol, us fem una proposta nova: el Campus d’estiu 2023.

Al catàleg de cursos, enguany a distància i en línia asíncrons, trobareu propostes pensades especialment per a aquest període formatiu. En trobareu tota la informació en aquest enllaç.

El Campus d’estiu ICE UAB 2023 és una formació intensiva de 30 h que tindrà lloc presencialment els matins del 10 al 14 de juliol a Bellaterra i que se centrarà en aspectes clau del nou currículum i en la seva aplicació a l’aula. En aquest enllaç en podeu conèixer tots els detalls.