Full informatiu nº 152 novembre 2021

OpenCohesion School (ASOC): Dades Obertes, Auditoria Ciutadana i Cohesió Europea

OpenCohesion School és un programa educatiu interdisciplinari innovador per a les escoles de secundària per promoure la supervisió ciutadana de les finances públiques mitjançant l’ús de les dades obertes i les tecnologies de la informació i la comunicació.

Nova convocatòria per participar en el projecte

26a  setmana de la ciència del 12 al 21 de novembre

En el marc de la Setmana de la Ciència s’organitzaran tot un munt d’activitats de disseminació de la ciència arreu del nostre territori. Jornades de portes obertes, activitats virtuals, exposicions, tallers científics…, una gran oferta científica diferents formats a l’abast de tothom!

Cliqueu en aquest enllaç per accedir al cercador d’activitats.

Propostes breus per l’educació mediàtica a l’aula

Nou material per fer sessions eduCAC més curtes amb el vostre alumnat, a més de mapes conceptuals dissenyats amb l’objectiu de situar el contingut de la unitat més ràpidament.

ICE-UdL.- L´orientació a secundària: Un repte present i futur

L’Equip ICE d’Orientació Educativa a Secundària us proposa reflexionar entorn a l’orientació educativa entesa com un procés al llarg de l’educació obligatòria i postobligatòria. Des d’aquesta jornada es vol donar a conèixer pràctiques inspiradores que s’estan duent al nostre territori.

Dijous, 25 de novembre de 2021, de 17:30 a 19:30.
Format telemàtic.

Inscripció a: https://ja.cat/OB5Ea

Adreçat a: Orientadors i orientadores, tutors i tutores de secundària i postobligatoris i docents interessats.

Concurs Jo tinc la paraula

En el context del programa Tenim la paraula, que el Departament d’Educació impulsa des del curs 2019-2020, s’han previst un seguit d’actuacions que interpel·lin directament l’alumnat de secundària i batxillerat en l’ús i la millora de la comunicació oral tant a l’aula com en altres contextos d’interacció.

Més informació en aquest enllaç

Podeu descarregar-vos les bases del concurs aquí