Full informatiu nº 145 abril 2021

Des del CRP de l’Urgell, amb el suport del Consell Comarcal de l’Urgell i el SIAD, hem planificat la següent formació: Coeducació, classe social i Aprenentatge, a càrrec d’en Daniel Gabarró.

Es tracta d’una formació telemàtica de 3 sessions els dies 5, 12 i 19 de maig de 17:30 h a 19:30 h. Queden algunes places disponibles.

Més informació i inscripcions.

El Departament d’Educació en col·laboració amb el Departament de Salut han creat un blog que conté propostes per treballar la COVID-19 a l’escola, dirigit a les etapes d’educació infantil i educació primària.

Enllaç al material.

La Setmana Medieval de Montblanc i Factoria BRAM presenten una cantata audiovisual sobre el mite de Sant Jordi que trenca estereotips de gènere a ritme de pop-rock.

Aquesta cantata audiovisual, s’estrena avui mateix des del Canal Youtube Factoria Bram.

Us compartim el primer dels 6 capítols: “Montblanc, un poble feliç

Des de la Unitat de Cultura Científica i Innovació de la UB (UCC+I) ens conviden a participar en una nova acció, que tindrà lloc la tarda del 18 de maig, per apropar l’estadística a l’alumnat de secundària i batxillerat.

El seminari tindrà una durada aproximada de dues hores. Cal formalitzar la inscripció per participar-hi.

• Data i horari: dimarts 18 de maig, de 18 a 20 h.
  • Lloc: en línia, amb el Microsoft Teams (enviarem l’enllaç als inscrits)

Us informem que ja podeu fer la vostra inscripció a les VI Jornades de Llengua i literatura catalanes, enguany sota el títol Com usem la llengua catalana als centres d’ensenyament? Organitzades pel Col·legi oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya.

Durant les jornades que celebraran els propers dies 27 i 29 d’abril en format virtual, analitzaran l’estat de la qüestió als centres educatius anys després de la immersió lingüística i dels programes LICS.  Enllaç al programa.