Full informatiu nº 143 febrer 2021

Dins del cicle de conferències dels Tallers d’Acció Tutorial Compartida amb les famílies organitzat pel Pla Educatiu d’Entorn de Tàrrega el proper dijous 4 de març a les 18 h la coneguda professional Montse Freixanet ens convidarà a reflexionar entorn de construcció d’una vida digital conscient en família, l’ús de pantalles o el reconeixement del perfil tecnològic dels nostres fills i filles.

Podeu accedir-hi directament clicant en aquest enllaç.

La Fundació Catalana per a la Recerca i Innovació (FCRI) i l’Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC) organitzen l’11è Premi Comunicació Científica Audiovisual anomenat X(p)rimenta 2021.

Aquesta convocatòria s’adreça a alumnes i a docents que vulguin fer un experiment científic i filmar-lo en vídeo, amb dos objectius: divulgar un principi científic o tecnològic vinculat al currículum dels ensenyaments de primària, secundària, batxillerat o cicles formatius, i aprendre a usar les bases del llenguatge audiovisual.

Ambientech convoca als centres educatius a participar en el projecte escolar col·laboratiu The Smart Green Planet: el camí cap al desenvolupament sostenible perquè els i les joves proposin accions i iniciatives que millorin la sostenibilitat del nostre planeta mitjançant la recerca de solucions als impactes mediambientals més rellevants.

La participació en el projecte col·laboratiu està oberta per a tot l’alumnat d’Educació Secundària, Batxillerat i Cicles Formatius d’Espanya i Llatinoamèrica.

Més informació.

Amb la complicitat dels centres docents, l’Experiència Fotogràfica Internacional dels Monuments (EFIM) anima als i les alumnes de secundària, batxillerat i cicles formatius dels centres educatius de Catalunya a mirar el patrimoni cultural monumental i construir el seu propi relat a través del llenguatge fotogràfic.

Més informació.