Full informatiu nº 136 octubre 2020

La Fundació Catalana de l’Esplai ha obert la convocatòria dels Premis Joves pel demà, adreçat als joves d’entre 13 i 17, que té com objectiu reconèixer i donar suport a idees per avançar en la sostenibilitat i la justícia, concretades en iniciatives per fer un món millor amb un projecte entorn als 17 objectius de desenvolupament sostenible (ODS).

Accés a les bases del concurs.

Pel curs 2020-2021, Joves i Mobilitat planteja el repte: Protegits a l’escola, com protegim també la mobilitat del seu entorn?

Aquest concurs educatiu proposa tractar la protecció dels entorns escolars i els desplaçaments del seus alumnes i professors de casa cap a les escoles i instituts i viceversa.

Els participants poden donar la seva visió sobre la mobilitat mitjançant alguna de les tres categories del concurs: anuncis gràfics, vídeo per a Instagram i projectes de millora de la seguretat viària.​ Més informació

L’ Edu365 inaugura un canal propi de Youtube amb una sèrie de vídeos titulats «Què en saps de…?» Són vídeos curts d’aproximadament un minut de temps sobre diversos àmbits (la publicitat, la notícia, la música del S.XX, etc.). Us convidem a visionar-los i a seguir el canal perquè no us perdeu cap actualització.

FER.Cat pretén despertar el talent emprenedor, la creativitat i la curiositat per les oportunitats que genera el món rural als alumnes de primària, per tal de contribuir en un futur a afrontar dos dels reptes del món rural: evitar el despoblament i afavorir la diversificació econòmica. Més informació.