Full informatiu nº 128 maig 2020

L’equip ICE STEAM, la UdL i els Serveis Educatius de Lleida, organitzen la I Jornada d’intercanvi d’experiències STEAM, dutes a terme a Primària, a l’ESO, al Batxillerat i a la FP.

Si hi vols participar, t’agrairem que omplis aquest formulari, perquè puguin confeccionar el programa de la Jornada.  El darrer dia d’inscripció serà el 13 de maig. Aquesta activitat es realitzarà el dia 20 de maig a les 17 h.

Trobaràs tota la informació que et cal per assistir-hi i per presentar experiències a: https://urlzs.com/Udgbp.

Si voleu consultar totes les revistes de la Biblioteca del Departament d’Educació podeu fer-ho a la pàgina de Revistes electròniques de la Intranet. Accés amb codi GICAR (AtrI).

El projecte FER d’emprenedoria, dirigit a 5è i 6è de primària, compta amb 3 blocs (disponibles a www.futursemprenedors.cat). El projecte està destinat a les escoles que s’ubiquen en un entorn rural.

Si esteu interessats a participar en el projecte el curs vinent ompliu aquest formulari.

Us enllaçem un espai vinculat al programa Xarxa de Competències Bàsiques on trobareu activitats, tasques i altres propostes didàctiques de diferents nivells i àmbits curriculars per facilitar l’adquisició dels aprenentatges dels nostres alumnes.

Aquestes propostes es poden compartir amb els alumnes, enriquir, modificar i servir d’inspiració per fer-ne de noves, però en cap cas es poden utilitzar amb fins comercials. En la Xarxa Cb: sumar, multiplica. Hi vols contribuir?

Enllaç a les activitats.