Full informatiu nº 114 juliol 2019

Ha estat publicada la RESOLUCIÓ EMC/1540/2019, de 29 de maig, per la qual s’obre la convocatòria dels Premis de Recerca Jove per fomentar l’esperit científic del jovent (PRJ) (ref. BDNS 459842). (DOGC  núm.  7894  publicat el  11/06/2019)

Més informació.

Us informem del Programa per a la millora de la competència comunicativa en llengua estrangera del professorat: PIA+ 2019-2020 de l’Escola Oficial d’Idiomes de Tàrrega i de la seva oferta educativa pel curs vinent.

Més informació.

Us informem que s’ha obert la inscripció de la 5a Trobada pedagògica de la Setmana del Llibre en Català,  que se celebrarà en el marc del 37a edició de la Setmana del Llibre en Català, el dia 10 de setembre.

Més informació. Inscripcions.

Ha estat publicada la RESOLUCIÓ EDU/1720/2019, de 20 de juny, per la qual s’obre convocatòria per al reconeixement de pràctiques educatives de referència d’innovació pedagògica.

Les pràctiques que siguin reconegudes i certificades estaran recollides al recentment publicat Mapa de la Innovació pedagògica de Catalunya.

Us informem que ja estan disponibles al web els materials de la III Trobada pedagògica de biblioteques escolars de Catalunya del passat 13 de juny.