Full informatiu nº 109 abril 2019

El concurs JOVE 48 HORES és la modalitat més fresca i innovadora del Festival Internacional de Cinema en Català. L’objectiu és donar una oportunitat a qualsevol realitzador o realitzadora jove, menor de 35 anys, que vulgui participar en el Festival amb un curtmetratge gravat i editat en un termini màxim de 48 hores i en català.

Inscripcions fins el 9 de maig.

El 25 i 26 d’abril se celebrarà la 13a edició de la Fira de Formació i Treball, la fira de referència de la província dirigida a totes aquelles persones que es vulguin continuar formant: alumnes d’ESO, de batxillerat, estudis superiors, treballadors en actiu amb necessitat d’ampliar formació superior i complementària i adults que vulguin reprendre la seva formació.

Horari: de 9:30 a 18:00 h.
Ubicació: Pavelló 4 de Fira de Lleida.
Entrada gratuïta

El Departament d’Educació impulsa la innovació pedagògica definida com un procés planificat de canvi i renovació. Amb l’objectiu de donar suport, difondre i transferir les innovacions contrastades i certificades, s’organitza la II Jornada d’Innovació Pedagògica de Catalunya, el 18 de maig al Campus de l’UAB.

Més informació i inscripcions.

El Servei de Llengües Estrangeres i d’Origen de la Sub-direcció general de Plurilingüisme organitza una Jornada sobre Llengües i Cultures d’Origen adreçada al professorat dels centres educatius. L’objectiu de la Jornada és conèixer amb més profunditat les cultures associades als orígens d’una bona part del nostre alumnat i posar en valor la riquesa que aquesta diversitat lingüística i cultural aporta a l’aula. S’hi reflexionarà, també, sobre la necessitat d’equipar l’alumnat de coneixements culturals amplis per tal d’interactuar amb èxit en un món global.

El Màster en Formació Avançada del Professorat d’Educació Infantil i Primària és un programa de formació que tracta de respondre a les necessitats actuals del sector científic-professional de l’educació i té com a principals finalitats: a) formar i capacitar professionals perquè adquireixin un conjunt de competències que els permeti desenvolupar, liderar i avaluar projectes educatius innovadors en contextos educatius d’aula relacionats amb algun àmbit de la didàctica específica; b) aportar formació investigadora que ajudi a assegurar un desenvolupament continuat dels coneixements del camp de l’educació.