Full informatiu nº 107 març 2019

El passat dijous 14 de març es van celebrar els quarts de final (Urgell) del XV Certamen de Lectura en Veu Alta a la Sala d’Actes dels Serveis Educatius (Tàrrega).

L’alumnat representant de 17 centres educatius de primària i secundària va poder exercitar les seves habilitats lectores i comunicatives i tots i totes van demostrar una qualitat i rigor excel·lents. Veure crònica.

El proper 30 de març se celebrarà la 2a Jornada ExploraSteam a Amposta (9 a 14:30 h) adreçada a professorat de primària i secundària.

Recursos, tallers, taula rodona, petit eXploraSteam. Inscripcions

El passat 5 de març es va celebrar la Jornada Acompanyament, èxit educatiu i educació al llarg de la vida.

Us enllacem els materials del contingut de la jornada, molt útils per als professionals que us dediqueu a l’orientació educativa.

La Universitat de Lleida i la de Zaragoza han programat el V Seminari Interdiscilpinar: Educació Interculturalitat i Arts Africanes que se celebrarà el proper 24 d’abril a la Sala de Juntes de la FEPTS de Lleida.

Veure programa. Inscripcions.

La biblioteca pública d’Esterri d’Àneu i l’INS Morelló de la mateixa població han convocat conjuntament un Concurs de Relats Breus adreçat a alumnat de secundària i a adults en general.

La temàtica és lliure i el termini de presentació s’acaba el 28 d’abril. Veure bases.