Full informatiu 122 gener 2020

La Fundació Antigues Caixes Catalanes (FACC), amb el suport de BBVA, convoca el 39è Concurs BBVA de Dibuix Escolar, amb l’objectiu de servir d’estímul per desenvolupar les habilitats i capacitats dels alumnes de primària i d’educació especial en l’àmbit del dibuix i la il·lustració, així com per fomentar la lectura en català mentre es treballa l’educació emocional i el respecte al medi ambient. El 14 de febrer acaba el termini per presentar els dibuixos.

Més informació.

Joves, bicis i patinets…seguretat viària, què fem?

Aquesta és la temàtica de la 13a edició del concurs educatiu “Joves i Mobilitat” que el RACC i el Servei Català de Trànsit convoquen per aquest curs escolar.

El concurs va adreçat als alumnes de Secundària, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà que, de forma individual o en grups de fins a 4 components i tutoritzats pels seus centres educatius, podran presentar els seus treballs en tres categories: anunci gràfic, vídeo per a Instagram i projecte de millora de la seguretat viària.

Més informació.

La Universitat de Barcelona amb el propòsit de premiar l’esforç dels estudiants de batxillerat en l’aprenentatge i la recerca, i també d’establir i consolidar els vincles amb els centres d’ensenyament de secundària, convoca els Premis UB-Santander als millors treballs de recerca de batxillerat.

Més informació

Conferència “Altes capacitats, quan les emocions ens desborden” que organitza FANJAC Lleida, amb la col·laboració de la Universitat de Lleida i del Departament d’Educació, sobre intel·ligència emocional.

La psicòloga i directora del Centre Kepler, Maria Beltran, ens explicarà com afrontar les emocions en nens/es i joves.
Dia: Dissabte, 1 de febrer de 2020 a les 10.30 hores
Lloc: Sala d’Actes de l’edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida