Full informatiu 121 gener 2020

El proper dissabte 25 de gener, al Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera (8:45 a 14 h) se celebrarà la V Trobada Pedagògica Sense Embuts, organitzada per l’entitat Sense Embuts.cat amb el suport del Departament d’Educació entre d’altres.

Enllaç a la inscripció.

El proper dissabte 28 de març (9 a 14 h) se celebrarà la II Jornada de Formació en Altes Capacitats a l’escola El Carme (Lleida) que constarà d’una conferència a càrrec de Susana Arroyo i d’uns tallers.

Enllaç a la inscripció.

Des de l’equip ICE de Lleida (Dislèxia) han programat un cicle de conferències en relació a la dislèxia i l’escolaritat que es faran en cinc dies diferents en horari de 18 h a 20 h.

Enllaç a la inscripció.

Ja està publicat el formulari de sol·licitud de projectes Erasmus + de mobilitat per a l’aprenentatge – Educació Escolar (KA101), així com tota la documentació de suport.

Podeu accedir a tota la informació i documentació necessària a la web Convocatòria 2020 Educació Escolar (KA101), on també trobareu l’accés al formulari web de sol·licitud.

Recordeu que el termini de sol·licitud finalitza el 5 de febrer de 2020