Full informatiu 118 novembre 2019

El Congrés d’Educació Pública sorgeix de la inquietud d’escoles i persones relacionades amb l’educació per definir una iniciativa col·lectiva que comporti una acció per parlar d’educació. La característica clau és que l’organització recau en els propis centres educatius públics. A Lleida s’ha creat una coordinació d’Escoles adherides al Congrés que promouen els debats al nostre territori. El proper debat es celebrarà a Tàrrega, us convidem a assistir-hi:

Lloc: Escola Maria Mercè Marçal. C. Pau Casals, 15. Tàrrega
Data i Horari: Dimarts, 26 de novembre. De 17.30 a 19.30 h
Inscripció

La prova Cangur està adreçada a tots els nivells des de 5è de primària fins a 2n de batxillerat. A la darrera edició van participar-hi més de 125.000 alumnes.

La inscripció estarà oberta des del 15 de novembre de 2019 al 18 de gener de 2020, la prova es realitzarà el dia 19 de març de 2020.
També podeu trobar tota la informació sobre les proves cangur en la web: www.cangur.org
Us animem a participar-hi!

S’ha obert el termini d’inscripció a la 25a edició del concurs escolar El Gust per la Lectura, que organitza el Departament d’Educació, adreçat a l’alumnat dels nivells educatius no universitaris de Catalunya. Més informació

El concurs preveu dues fases de realització:

-Inscripció: del 4 de novembre fins al 22 de gener

-Lliurament dels treballs: del 16 de març al 8 de maig

La guia alimentària “Petits canvis per menjar millor” és una nova eina educativa desenvolupada en el marc de l’ estratègia PAAS (Pla integral per a la promoció de la salut mitjançant l’activitat física i l’alimentació saludable).

Aquest material s’estructura en tres grans grups de missatges senzills sobre aliments i les conductes que cal potenciar, els que cal reduir i aquells que convé canviar-ne la qualitat per tal de ser més saludables i respectuosos amb l’entorn. Més informació.

El RACC i el Servei Català de Trànsit conviden els educadors i joves de Catalunya a reflexionar sobre una temàtica de plena actualitat: Joves, bicis, patinets…què en fem?

El concurs s’adreça a alumnes de secundària, batxillerat i cicles formatius de centres escolars.

La inscripció es pot fer a www.jovesimobilitat.cat fins el 17 d’abril.