Full informatiu 101 desembre 2018

En el marc de la 37a edició del Saló Internacional del Còmic de Barcelona, que tindrà lloc entre el 4 i el 7 d’abril de 2019, FICOMIC, amb la col·laboració del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, convoca el VIII Concurs Escolar del Saló Internacional del Còmic de Barcelona.

Bases del concurs.

La fundació Joan Profitós convoca el XXIX concurs d’assaig pedagògic Joan Profitós, amb la finalitat d’estimular la reflexió sobre aquelles accions pedagògiques que s’esforcen per arribar al desenvolupament integral de la persona.

Podeu consultar les bases del concurs fent servir aquest enllaç.

Us enllacem un recull de recursos on line per treballar la llengua anglesa a l’aula que hem seleccionat al CRP amb la col·laboració de les mestres Marisol Solduga i Laia Jofre (Zer el Sió).

El Concurs BBVA de Dibuix Escolar es va instituir l’any 1982 i té per objectiu servir d’estímul per desenvolupar les habilitats i capacitats dels alumnes de primària en l’àmbit del dibuix i la il·lustració, a la vegada que llegeixen en català i aprenen sobre diverses temàtiques.
El concurs està obert als alumnes de totes les escoles d’educació primària, així com les d’educació especial, de Catalunya.