Els estudis postobligatoris comencen a donar forma als seus tallers.

Els centres educatius, dins del Pla educatiu d’entorn 0-20, inicien l’impuls dels tallers diversificats adreçats a alumnat d’estudis postobligatoris.
Una de les demandes que s’havia fet des d’aquests centres era la necessitat de disposar d’una sala d’estudi durant el període de vacances o festius ja que la Biblioteca Comarcal no podia oferir aquest servei.

A partir d’aquesta demanda, l’Ajuntament de Tàrrega, en col·laboració amb el Pla Educatiu d’Entorn, ha organitzat una activitat al voltant de l’estudi que consisteix a obrir durant el període de vacances nadalenques una sala ubicada a l’escola Maria Mercè Marçal que s’obrirà tots els dies no festius en horari de matí i tarda (vigílies de festius només matins – vegeu cartell adjunt).