El Pla Educatiu d’Entorn de Tàrrega inaugura l’exposició “Tantes persones, tantes cultures + Sumem”

Avui ha tingut lloc l’acte inaugural de l’exposició “Tantes persones, tantes cultures + Sumem” a la plaça Sant Antoni de Tàrrega per celebrar el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau (DENIP).
L’acte ha comptat amb la presència del regidor d’Educació de l’Ajuntament de Tàrrega, el Sr. Xavier Rosell-Aparicio,  i els membres de la comissió operativa del PEE : Mar López (Tècnica d’Educació de l’Ajuntament de Tàrrega), Anna Teixidó ( Orientadora d’Àmbit Comunitari del PEE) i l’Eric Hernàndez ( Tècnic docent LIC del PEE)

Durant l’acte s’ha procedit a la lectura d’un manifest de pau elaborat per per a aquesta iniciativa, acompanyat d’una cançó per cloure l’esdeveniment.

També s’ha volgut remarcar la sensibilització en educació intercultural que s’ha fet prèviament als centres educatius participants i s’ha transmès l’agraïment a tots els agents educatius participants, l’alumnat protagonista d’aquest actuació i totes i cadascuna de les persones que ho han fet possible.

L’exposició de l’obra podrà visitar-se al vestíbul de la Biblioteca Municipal Germanes Güell de Tàrrega fins l’11 de febrer.

El vídeo de l’acte es farà arribar als centres educatius participants i podrà visionar-se al web del PEE i al seu instagram : @pee_trrg.

Tàrrega, feliç Dia Escolar de la No-Violència i la Pau!