El PEE 0-20 continua impulsant activitats per fomentar l’èxit educatiu de l’alumnat

Dins del pla d’actuació del PEE 0-20 per aquest curs 2019-2020 s’han iniciat col·laboracions de l’EASD Ondara i els centres de la ciutat, una de les quals consisteix a promoure que l’alumnat faci les pràctiques d’empresa en activitats de teatre extraescolar.

Durant aquestes setmanes s’estan duent a terme sessions de formació del PEE 0-20 als monitors dels tallers diversificats.

D’altra banda, s’inicien també activitats dins la biblioteca oberta al barri de l’Escola Àngel Guimerà. La biblioteca és oberta al barri, de dilluns a dijous de 16.30 a 17.30h.

Les activitats són les següents:

• Hora del conte
  • Concurs del Superlector
  • Club de lectura
  • Concurs de contes

Si ets estudiant, vine a escoltar contes i més endavant, també podreu explicar els vostres contes. Si ets pare, mare o ets amant de narra històries, vine a explicar un conte!  Apunta´t a la secretaria de l’escola! Titelles, narracions, audiovisuals… qualsevol conte per a infants és benvingut!

Calendari HORA DEL CONTE 2019

Data Contacontes Conte
7 de novembre Ilham i Nadil الأصدقاء الثلاثةEls tres amics
14 de novembre Visionat d’un conte