Cloenda XVIII Programa Comarcal de Suport a l’Educació de l’Urgell

Un cop finalitzades les activitats realitzades dins del Programa Comarcal de Suport a l’Educació a l’Urgell corresponents al curs escolar 2017 – 2018, el passat dimarts dia 19 de juny a les 18h va tenir lloc l’acte de cloenda a la sala d’actes del Servei Educatiu de l’Urgell.

Aquest curs escolar s’han organitzat més de 20 activitats pedagògiques subvencionades pel Consell Comarcal de l’Urgell entre elles, tallers, teatre, visites comarcals, xerrades i concursos diversos en els que han participat l’alumnat de les escoles i instituts de la comarca.

La cloenda va ser organitzada pel Consell Comarcal de l’Urgell amb la col·laboració del Servei Educatiu. Durant el mateix es van repartir obsequis a l’alumnat premiat dels diferents centres de la comarca.

Per altra banda, l’Ajuntament de Tàrrega va concedir guardons a l’alumnat de l’Urgell guanyador del 12è Premi Sambori Òmnium de narrativa escolar 2018 a nivell territorial, així com a la guanyadora d’un premi a la fase de Catalunya.

A l’acte i a l’entrega de guardons es va poder comptar amb la presència d’autoritats, el Sr. Salvador Bonjoch, president del Consell Comarcal de l’Urgell; el Sr. Jaume Folguera, en representació de l’Ajuntament de Tàrrega; el Sr. Antoni Farré, conseller comarcal d’ensenyament; el Sr. Francesc Sabanés, diputat de la Diputació de Lleida; el Sr Josep Pont, president d’Òmnium Segarra-Urgell; i el Sr. Ramon Montraveta, director i coordinador del Servei Educatiu de l’Urgell.

Va ser un acte entranyable de reconeixement de la tasca feta des de tots els sectors i d’agraiment a la participació dels centres educatius de la comarca.

En finalitzar hi va haver un petit refrigeri per a tots els assistents.