Cloenda del Programa Comarcal de Suport a l’Educació

El  dilluns 17 de juny es va celebrar la cloenda del Programa Comarcal de Suport a l’Educació.
Es van repassar totes les activitats del Programa i es van lliurar els guardons a tots els premiats:

1. Premi Sant Jordi.
    • Alumnes de 6è de l’ESC Espígol (Tornabous)
    • Clàudia Ramon de l’ESC Ma Mercè Marçal (Tàrrega).
    • Alumnes de 6è de l’ESC Santa Creu (Anglesola).
  2. Premi Apadrinem el patrimoni.
    • Festa dels panets (Anglesola). ESC Santa Creu (Anglesola).
    • El nostre petit museu. ESC Jacint Verdaguer (Tàrrega)
    • Apadrinem les nostres creus de terme. ESC Guillem Isarn (La Fuliola)
  3. Premi als Treballs de Recerca.
    • Partícules perillosament inofensives. Pòl·lens i al·lèrgies a Tàrrega. Henar Rosinés de l’INS Manuel de Pedrolo (Tàrrega).
    • Les ametlles de colors. Creació i impuls d’un producte urgellenc. Ferran Pérez Calderó de l’INS Alfons Costafreda (Tàrrega).
    • Un món distà i veí, Manuel de Pedrolo, del conté al guió cinematogràfic. Rita Piñol Setó de l’INS Manuel de Pedrolo (Tàrrega).
  4. Premi a la realització d’un Pla d’Empresa.
    • Motor Landing, SA. D’Amín Bahloul Montesinos,Dikra Bouassam Ajyache i Maria Inés Moreno Balcells de l’INS Alfons Costafreda (Tàrrega).

Felicitats a tots els premiats i gràcies al Consell Comarcal de l’Urgell per la seva aposta decidida en favor de l’educació de la comarca de l’Urgell.