3a Competició de Robòtica WRO LLEIDA

0El passat dissabte 10 de Juny es va celebrar la final provincial de la WRO 2017 (Wolrd Robot Olympiad) a l’Auditori de la Universitat de Lleida. Una vintena d’equips d’arreu de la província de Lleida van participar en les dos categories: start i junior high.

A la categoria Start l’escola Pia de Tàrrega, van ser els tercers classificats. Pel que fa a la categoria dels més grans (Junior High), dos joves de la comarca de l’Urgell  es varen proclamar guanyadors: Albert  Pla de Tàrrega (Vedruna Tàrrega) i Miquel Marquès de Vallbona de les Monges ( Escola el Tallat) amb un total de 160 punts. Aquests dos nens s’han classificat per a la final nacional que es celebrarà el proper mes de setembre a Múrcia.

Els hi desitgem molta sort!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *