1a Mostra Brass Brand als centres educatius de Tàrrega (PEE)

Des del Pla Educatiu  d’entorn a través de la comissió Brass Band s’està duent a terme un projecte d’àmbit comunitari on hi participen els  docents dels centres educatius de primària  i l’Escola Alba de Tàrrega amb col·laboració dels docents de l’Escola de Municipal de Música de Tàrrega per tal de potenciar l’aprenentatge musical entre els infants.

L’alumnat hi participa cada setmana a l’Escola de Música on rep una formació vivencial i pràctica d’instruments musicals a càrrec dels docents de l’escola. El resultat d’aquesta formació és una mostra que es realitzarà en els  centres educatius participants.

Aquest semestre hi ha participat l’alumnat de l’Escola Pia, l’escola Vedruna Tàrrega i l’escola Àngel Guimerà.

La mostra es realitzarà el dimecres 24 de maig , dilluns 29 de maig i el dimarts 30 de maig, en els diferents centres educatius. Podeu veure en el cartell adjunt tota la informació.

Gaudiu de la mostra!!