1a Mostra Brass Band als centres educatius de Tàrrega

Des del Pla Educatiu  d’entorn a través de la comissió Brass Band s’està duent a terme un projecte d’àmbit comunitari on hi participen els  docents dels centres educatius de Tàrrega de primària i l’Escola Alba amb col·laboració amb els docents de l’Escola de Municipal de Música de Tàrrega per tal de potenciar l’aprenentatge musical entre els infants de sisè de primària i l’alumnat de l’Escola Alba.

L’alumnat hi participa cada setmana a l’Escola de Música on rep una formació vivencial i pràctica d’instruments musicals a càrrec dels docents de l’escola. El resultat d’aquesta formació és una mostra que es realitzarà en els  centres educatius participants.

Aquest semestre hi ha participat l’alumnat de l’Escola Maria Mercè Marçal, de l’Escola Alba i de l’Escola Jacint Verdaguer de Tàrrega.

La mostra es realitzarà avui, dilluns 30 de gener,  i demà, dimarts 31 de gener, en els diferents centres educatius  i a l’Escola Municipal de Música. Podeu veure en el cartell adjunt tota la informació. Gaudiu de la mostra!!