Full informatiu nº96 octubre 2018

XVè Certamen de Lectura en Veu Alta

Aquest curs 2018-2019 es convoca la quinzena edició del Certamen nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta.

En aquests quinze anys, desenes de milers de nois i noies han passat pels escenaris d’alguna de les fases del Certamen. Els hem vist riure, il·lusionar-se, fer-se grans… Desenes de milers de paraules escrites han estat llegides en veu alta, escoltades pel públic que omple auditoris i teatres i si hem aconseguit que, gràcies al Certamen, algú hagi descobert la màgia de la literatura, ja ens sentim satisfets.

Inscripció oberta fins el dia 31 d’octubre.

Enllaç a les lectures.

Més informació.

TOC-TOC: Xerrades divulgatives d’investigadors de la UB

Us fem arribar informació sobre el projecte Toc-Toc de la Unitat de Cultura Científica i Innovació (UCC+i) de la Universitat de Barcelona.

El projecte Toc-toc ofereix xerrades divulgatives gratuïtes a càrrec del personal investigador de la Universitat de Barcelona. Es tracta d’una bona oportunitat per fer arribar els resultats de la recerca al públic general.

Si en voleu organitzar una al vostre centre, només cal que trieu entre el llistat d’investigadors i investigadores que participen en el projecte i que ompliu el següent formulari.

Destinataris: més grans de 14 anys
Durada: 1 h 30 min

Seminari “Abrazar la diversidad”

Seminari coordinat per la Universidad Complutense de Madrid: “Abrazar la diversidad: acciones formativas para combatir el acoso homofóbico y transfóbico”

Dirigit a equips directius, d’orientació i a docents en general.

Data: 9 i 10 de novembre de 2018
Horari: Dv 16 a 20:30 h / Db 10 a 19 h
Lloc: Universitat de Lleida

Enllaç a les inscripcions.

Jornada Pedagògica Raimon Pannikar

En el marc del centenari del naixement del filòsof i teòleg català Raimon Pannikar, el Departament d’Ensenyament organitza la Jornada de commemoració del centenari de naixement de Raimon Panikkar, que se celebrarà el 26 d’octubre de 2018 a Barcelona (CCCB. Carrer de Montalegre, 5). S’adreça al professorat de primària, secundària i batxillerat.

Us adjuntem l’enllaç a l’agenda d’actes programats dins l’Any Pannkikar i a un banc de recursos didàctics per treballar l’autor amb els alumnes de secundària i batxillerat.