XVIII Jornada Anual de la Xarxa de Competències Bàsiques

El passat divendres 3 de juliol es va celebrar la XVIII Jornada Anual de la Xarxa de Competències Bàsiques, aquesta vegada en format telemàtic.

L’objectiu de la jornada de la Xarxa Cb d’enguany va ser reflexionar sobre com podem passar el poder de l’avaluació als aprenents perquè siguin més conscients del que s’espera d’ells i d’elles, s’involucrin més en el propi aprenentatge i en les tasques escolars per mitjà de processos d’autoregulació i adquireixen autonomia per prendre decisions sobre els passos a seguir.

Us passem l’enllaç a l’enregistrament de la Jornada per si no hi vàreu poder ser si la voleu reviure. Aprofitem per compartir-vos també l’enllaç al document que han elaborat des de la XCB sobre “L’escola que volem“.