Full informatiu nº 129 maig 2020

Des de l’EAP dels Serveis Educatius de l’Urgell us hem preparat un recull de recursos d’educació emocional per acompanyar l’alumnat en el confinament i en la tornada a l’escola, així com en la pèrdua i el dol.

Els trobareu en aquest enllaç.

El 17 de maig és el Dia Internacional contra l’Homofòbia, la Transfòbia i la Bifòbia, que commemora la decisió del 1990 de l’Organització Mundial de la Salut d’eliminar l’homosexualitat de la llista de trastorns mentals.

Des de la Biblioteca, en ocasió d’aquesta celebració, hem preparat una breu bibliografia temàtica especial per aquests temps de confinament, ja que tots els documents són accessibles en línia. (accés amb codi ATRI)

En el context social, econòmic i laboral actual és imprescindible tenir a mà el màxim d’informació de totes les opcions i possibilitats de formació i ocupació.

Per això des del Pla Educatiu d’Entorn us oferim aquest recurs, que pretén ser una guia actualitzable per conèixer i accedir ràpidament a tots els recursos que tenim a prop. Accés a la guia.

Des dels SSTT de Lleida, Àrea de Coordinació dels Serveis Educatius, han elaborat un document sobre els aspectes claus que, fruit de reflexió compartida per l’equip, entenen que han de ser presents en els serveis educatius i centres docents , en temps de distància personal.

Accés a la presentació.