Fòrum TRiCS

patrocinadors_trics
El Fòrum
El XIV Fòrum TRiCS tindrà lloc els dies 26 i 27 de març de 2020 al Complex Educatiu de Tarragona. Està obert a la participació a tots els alumnes de batxillerat i cicles formatius de grau superior de la demarcació de Tarragona, independentment de la modalitat o àrea del coneixement. L’acte d’inauguració tindrà lloc els dos dies a l’edifici del Teatre a les 09:15h., presidit pel Director del ST d’Ensenyament, i amb la presència del representat  de l’Associació Empresarial Química de Tarragona i de la  Universitat Rovira i Virgili. Les exposicions s’inicien a les 10:00h. i finalitzen a les 13:00h.

Descripció
El Fòrum de Treballs de Recerca i Crèdits de Síntesi és un esforç conjunt entre el Departament d’Educació i l’Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT) per tal de contribuir en el procés de formació dels joves i té per objectiu la creació d’un espai on intercanviar experiències. L’alumnat i el professorat tutor són els veritables protagonistes d’aquest esdeveniment. L’alumnat de segon curs tindrà l’oportunitat de presentar la feina feta, tot plegat per estimular als companys de primer curs en la recerca i l’elaboració dels treballs que es proposen dur a terme el curs vinent.

Calendari
Inscripció de Centres (de l’11 de novembre al 15 de desembre de 2019). Inscripció dels Participants (del 20 de gener al 23 de febrer de 2020). Inscripció als Tallers de Comunicació i Presentació als Premis URV-Fòrum TRiCS (del 20 de gener al 15 de març de 2020). Lliurament dels Abstracts (termini 15 de març de 2020). Inscripció dels Assistents (del 24 de febrer al 8 de març de 2020).  Realització dels Tallers de Comunicació (del 2 al 15 de març de 2020). Jornada d’Humanitats i Ciències Socials, i Arts (26 de març de 2020). Jornada de Ciències i Tecnologia (27 de març de 2020)

Programa
Durant el matí del Fòrum es realitzen 9 exposicions per aula. La durada de les exposicions és de 15 minuts. Les 3 exposicions de la primera franja són de 10:00h.-10:45h. Un descans de 30 minuts. Les 3 exposicions de la segona franja són de 11:15h.-12:00h. Un espai de 15  minuts pel canvi d’aula i les 3 exposicions de la tercera franja són de 12:15h.-13:00h.,  simultàniament s’ofereixen en aquestes mateixes franges horàries tallers pràctics que organitza professorat de diferents centres i facultats universitàries de la URV. A les 13:15h. tindrà lloc l’acte de lliurament de diplomes i Premis de la URV. L’acte finalitzarà a les 14:00h.