Cartes amb cor

Iniciativa adreçada a nenes/nens i noies/nois de totes les escoles de Catalunya, des d’Infantil fins a Cicles formatius, passant per la Primària, l’ESO i el Batxillerat.

En què consisteix?

Envieu dibuixos, poemes, vídeos, cartes per a les persones que ara hi ha ingressades als nostres hospitals i per a tot el nostre increïble personal sanitari.

Per què?

Perquè les cartes amb cor escrites des del nostre confinament ajudaran a les persones ingressades a que se’n surtin al més aviat possible!

Perquè les cartes amb cor donaran força a tot el personal sanitari (personal neteja, infermeres, auxiliars d’infermeria, tècnics de laboratori, tècnics d’imatge, zeladors, metges, administratives i voluntaris ) que amb els seus esforços estan tirant endavant una situació fins ara mai viscuda!

I com puc participar?

S’encoratja a les direccions dels centres educatius, el professorat i tothom que formi part de la comunitat educativa que escrigui una carta i demani al seu alumnat que hi faci una petita / gran aportació en situacions emocionalment difícils.

Els hospitals demanen: dibuixos, cartes, poemes, vídeos, etc per donar i fer més suportable aquesta situació de tensió i angoixa que estan vivint. Tot això ens ajuda a expressar emocions i pot ajudar d’altres persones a expressar-les i a fer que tot aquest malson pugui ser portat d’una manera més càlida i acompanyada.

Per fer això, necessitem una vegada més, com en tantes d’altres ocasions han demostrat, l’ajuda i solidaritat de tots i cadascun dels centres educatius de Catalunya!

Hospitals del nostre territori

Estem pendents que ens facilitin els e-mails de contacte: l’Hospital Joan XXIII de Tarragona i l’Hospital Pius de Valls. Tan aviat el tinguem, us ho farem arribar!

Propostes didàctiques

L’equip LIC Tarragona ha creat una guia amb idees per participar en la iniciativa Cartes amb cor: