TGNs Talks – Posa en escena del TED-Ed Clubs al Tarragonès

Per primera vegada al Tarragonès ha tingut lloc la jornada TGNs Talks, una posada en escena del programa TED-Ed Clubs.

La jornada és el resultat d’un any de treball  d’aquest projecte que promou la comunicació oral en llengua anglesa i que dóna suport als estudiants en el descobriment, l’exploració i la presentació de les seves idees en el conegut format de conferències TED.

En aquesta primera edició han participat alumnes de 5è de primària a 4t d’ESO de l’Escola Sant Sebastià dels Pallaresos i  dels Col·legi Carmelites i Sant Pau apòstol de Tarragona.

Les ponències van girar en torn diversos interessos de l’alumnat i van tenir una durada d’entre 3 i 5 minuts cadascuna. Van ser íntegrament en anglès i val a dir que el repte es va assolir amb un gran èxit. Volem felicitar a tots els/les ponents per la feina feta, als voluntaris per ajudar-nos a que l’acte for un èxit i als docents pel suport, les ganes i la il·lusió posada en el projecte.

Esperem retrobar-nos l’any vinent i animem a tots els altres centres a participar-hi.

Us compartim aquí el vídeo de les ponències. Enjoy it!